Alice

Hej,

I helgen har jag varit i småland med mina kusiner, mormor & morfar och alla andra ;)
Vi firade min kusin Noah som fyllt tio år och vi åkte alla till Bodaborg där vi körde massor av aktiviteter i olika rum. Lite som fångarna på fortet fast lite mindre allvarligt, det var roligt och kul att träffa alla då vi inte ses så ofta.

Jag har haft en period då jag känt mig trött hela tiden och haft väldigt mycket i skolan och runt omkring, därför har träningen blivit lidande och jag har tränat ungefär 2 gånger i veckan på sista tiden.

Nu efter helgen och i takt med allt fler soltimmar känner jag mig mycket piggare! Jag orkar mer och jag har fått tillbaka träningslusten. Det känns helt underbart!

Idag var jag på gymmet med Ullis efter skolan. Vi körde uppvärmning och kondition i cirka 30 minuter, sedan styrka och stretch. Helt lagom en måndag efter att man gått i skolan från 08.00-16.00

Till middag åt jag en god sallad med kyckling. Vanliga kycklingfiléer som vi marinerade i citron och örter, supergott!



Imorse var vi klassiskabrudar på besök på en ekologiskbondgård med vår skola, inte varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0