Bodycombaten avklarad!

En låång dag i skolan sen springa till tunnelbanan för att hinna till SATS odenplan innan 16:30. Hann gjorde jag iaf så mötte upp Alice och gick in för att köra vårt vanliga bodycombat pass! Dock var det inte den instruktör som brukar hålla det men det funkade ändå! Efterråt satte vi oss på rodden i 2000 meter innan det var dags att börja bege sig hemmåt.

Nu borde jag egentligen skriva min livscykelanalys som ska vara inlämmnad ikväll eller skriva på mitt tal, men väntar på middagen så kan inte koncentrera mig när jag är så här hungrig! För ta tag i det efter middagen, ska bli så skönt med ett påsklov snart och en pluggfri vecka - det behövs!

/ Matilda



Snart MÅSTE jag börja sätta mig på cykeln! Ska följa Agnes exempel och få in det på vardagarna. Vättern here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0