Boxning

Efter min energirika smoothie mötte jag upp Matilda för lite kvällsträning! Idag körde vi på ett boxningspass :) Det var kul men det kändes att jag hade träningsvärk från roddmaskinen i onsdags.

Efter passet åkte jag till Daglivs och handlade massor av saker!
Sedan gjorde jag och mamma middag, en god sallad med paprika, gurka, tomat, avocado, risoni, pesto och varmrökt lax. Det blev jättegott och kändes lite vårigt som passar nu när det är så fint väder ute. :)

Till efterrätt åt vi ananas som är en av mina favoritfrukter - det får mig att tänka på Thailand, jag åt det varje dag när vi var där.

Nu ska jag sova och imorgon blir det nog en vilodag för min del, eller?




Min goda sallad! Kram kram Alitché


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0