Cykeln?

Hoppas inte detta fina väder tar slut, så himla skönt att man kan gå ute utan att frysa! Imorn ska jag och Alice köra bodycombat vilket ska bli hur kul som helst, mitt favoritpass!

Detta blev förra veckans träning:

Måndag: VILA
Tisdag: Danceaerobics + rodd och styrka
Onsdag: Bodycombat + 2000 m rodd
Torsdag: Boxning med Alice
Fredag: Powerwalk med Agnes
Lördag: VILA
Söndag: 4 km löpning

Vart är min cykling egentligen? Måste börja få in de passen! Kanske någon gång i veckan?

Måndag: 5 km + powerwalk - check
Tisdag: Danceaerobics + 2000 m rodd - check¨
Onsdag: Bodycombat
Torsdag: Yoga/ Bodypump
Fredag: Spinning 55 min
Lördag: VILA
Söndag: ?

Får se om jag lyckas pricka av allting!

Föresten måste jag tipsa er om filmen som jag och Alice såg igår, Water for elephants! Riktigt bra film med snygga Robert Pattinson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0