Hemma från New York

Jag är nu hemma igen efter en otroligt härlig vecka i New York bestående av god mat, shopping etc. Men jag får inte glömma att jag också har tränat en hel del! Är väldigt nöjd med det! Pappa och jag körde totalt 5 träningspass utav 6 nätter i NY. Så här har alltså min träningsvecka sätt ut:
Måndag: VILA - flyg till NY
Tisdag: Springtur 1h
Onsdag: Springtur 40 min + styrka överkropp
Torsdag: VILA
Fredag: Springtur 1h
Lördag: "Intervallträning" cykel och löpband med hög fart + styrka mage
Söndag: Springtur 40 min
Totalt sprang vi säkert drygt 3 mil vilket jag är mer än nöjd med! Men nu gäller det att fortsätta med detta för nu är det inte lång tid till att det är dags att cykla 10 mil!
Här springer vi över till Brooklyn via Brooklyn Bridge!
Standardfrukosten för mig i New York - organisk gröt med färska bär!
Dödligt god dessert som man åt med slickepott, chokladmousse - The Standard Grill
Men nu är den resan tyvärr över och det är en ny vecka. Avslutade kvällen med en kort spontanspringtur vid 11-tiden, skönt! Hade inte räknat med att träna på något sätt idag så det var ett plus i kanten!
Hoppas att veckan förblir densamma! Imorgon blir det ialf träning med Alice :)
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0