I <3 SMOOTHIES

Hej på er!

Idag hade jag en superstart på dagen! Jag tog nämligen en härlig frukost på café Mocco innan skolan tillsammans med Paula, min bonusmamma/bonusstorasyster/kompis. Hon har precis kommit hem från NY så det var kul att snacka lite, även fast jag va tvungen att rusa till skolan sen. På mocco tog jag en frukostmeny: En latte, macka, färskpressad juice och yoghurt!

I skolan hade vi idrott och jag och Agnes valde att sticka ut och springa i det soliga vädret. Det blev en runda på cirka 3 km och det var ganska tungt i uppförsbacken med tanke på träningsvärken från igår! Skönt var det verkligen och det känns som att formen håller på att komma tillbaka.

Efter springturen gick vi hem till Agnes och solade på hennes balkong, det blev supervarmt och vi satt i bara linne! Några fräknar syns nu på en aning rosiga kinder, men det är ju gulligt... :)

Nu är jag hemma och ska börja plugga, för att få energi och ladda up inför kvällen gjorde jag en supersmoothie och två knäckebröd med stekt ägg. I min smoothie hade jag:
  • En banan
  • En kiwi
  • Hallon och Björnbär - frysta
  • Lite apelsinjuice
  • Yoghurt, mild naturell lätt.
Det blev såå gott! Jag älskar smoothies och speciellt på våren, tänkte börja med Alice smoothie tips, när jag lyckas med en ny variant kan jag ju dela med mig av mina framgångar här på bloggen ;)


Kram Alice (visst blev den fiiin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0