Landet

Helgen har bestått av promenader, träning, häng med tjejerna och nu idag måste jag börja plugga inför vårt företagsekonomiprov, ska åka ut till landet med pappa och plugga där, skönt när det är bra väder!

Brukar inte gå till gymmet på lördagar men gick dit igår och sprang, körde rodd och styrka vilket känns superskönt idag för nu kan jag bara vila och ta det lugnt! Skulle gå på danceaerobicsen men min vän lisa har uppvisning med skolan så nu blir det pluggdag och te på landet som gäller!

Det här blev veckans träning, måste verkligen få in spinningen:

Måndag: Dans 90min
Tisdag: VILA
Onsdag: Bodycombat + rodd 2000 meter
Torsdag: Promenad med Agnes + 3 km springning
Fredag: Powerwalk + dans
Lördag: Löpning + rodd och styrka
Söndag: VILA

Favoritpasset är helt klart bodycombaten 16.30 på odenplan, var heeelt slut efter det i onsdags!

/ Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0