Nässlor

Hej hopp från Sveriges södra del!

Imorse vaknade jag av att pappa väckte mig med springkläderna på, alltså var det bara att stiga upp och ge sig ut i springspåret!

Det blev en runda på 4 kilometer och ganksa mycket backar innan frukost. Sedan gjorde jag armhävningar, sit-ups och plankan i gräset! Alla sätt är bra...

Under dagen åkte vi till "vattenfallet" där vi plockade nässlor. Varje påsk gör vi nässelsoppa, det låter konstigt men smakar gott och det är supernyttigt också :)

Annars har vi solat och varit ute och cyklat, spelat fotboll och bara tagit det lugnt.




Kommentarer
Postat av: Petra

Sitter här och undrar om det blev det några salta påskbad för er i år ...?

K R A M!

2011-04-26 @ 08:32:09
Postat av: Alice

Petra! Nej det blev det inte... Men jag är lite sugen på att ta årets första dopp snart, det kommer självklart stt komma upp på bloggen när det händer :) kramkram!

2011-04-26 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0