Pepp

Morgonen började inte så jättebra då en liten talgoxe bestämde sig för att flyga in genom balkongen i vår lägenhet precis när jag ska ta bussen till skolan. Fick inte ut pippin på mer än 20 minuter och eftersom jag var ensam hemma var jag livrädd! Tillslut flög den ut men jag hade missat bussen för länge sen = försenad till skolan.
Dagen fortsatte med halvbra volleybollpass på vår friskvårdsdag för att sedan fortsätta med en lååång runda på stan för att hitta den perfekta födelsedagspresenten! Tillslut fann jag, Paulina och Cecilia det vi behövde tills imorn då vår kära vän fyller år men det gjorde så att jag missade boxningen med Alice som jag sett fram emot..
När jag kom hem spökade både magont och huvudvärk på det också!

MEN

Sen kom vändningen när jag efter middagen bestämde mig för att ta min vanliga runda på 5,5 km! Först var det självklart jobbigt men nu har jag ingen huvudvärk och humöret är på topp! Sjukt hur bra det känns efter man har tränat. Såg på en av mina favoritbloggar ptfia.se att hon gör upp en träningsdagbok, tror jag ska göra mig en sådan varje gång jag tränat som påminnelse de gånger jag känner mig seg att om man bara tar en liten springrunda så blir man (oftast) piggare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0