Premiär!

Hallåj!

Idag vaknade jag klockan nio av solen och hade ett strålande humör tack vare det efterlängtade påsklovet!
Bestämde mig där och då för att sticka ut på en springtur innan frukost. Det blev en runda på lite mer än 5km, sedan sprang jag lite intervaller i trappor runt omkring där jag bor. Avslutade med lite styrka hemma i hallen ;)

Som belöning satte jag mig och solade på balkongen innan jag mötte upp pappa för en lunch på ett supernice salladsställe här på kungsholmen. Det blev en "Stockholm" för min del, namnet på salladen jag tog. Den var fylld med räkor, avocado, champinjoner, räkor, oliver och massa annat. :)

Efter lunchen hade jag fått ny energi och jag drog iväg på en cykeltur i det fina vädret, jag cyklade lite överallt, kunsgholmen, söder, skeppsbron, strandvägen och djurgården totalt blev det 2 mil :) Kändes skönt och nu när premiären för cykeln är avklarad ska jag se till att få in en ny vana, att ta cykeln dit jag ska!
Det bästa med att cykla är att det är så roligt! Och att det går snabbt.

Fräääääääääsch sallad

Kram Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0