Skåne

Idag har det varit ännu en solig dag! Inte lika varmt som igår men ändå så skönt. Det blev ett eftermiddagspass för mig idag, bodycombat, bästa på hela veckan! Det har verkligen blivit mitt & Matildas favoritpass och vi går och längtar efter det hela veckorna, som lördagsgodis fast på en onsdag ;)

Idag körde jag rodd innan passet och det var sjukt hur trött jag var i armarna påvägen hem, självklart tog jag cykeln dit och hem :D

På kvällen bjöd jag min fina kompis Elin på middag, det är våran grej varje onsdag, idag blev det en räksallad med broccoli till. I min sallad hade jag: Quinoa, avocado, räkor, kokt ägg, paprika, körsbärstomater ;), gurka, soltorkade tomater, grillad halloumi, bladspenat, citron, kryddor och massa kärlek!

Imorgon åker jag till Skåne för att fira påsk med familjen, där blir det promenader och någon löptur i skogen varvat med supergod mat!

Glad påsk allesamman! Kram Alice




Min lillasyster som påskkärring 2009 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0