SOS

I veckan har det inte blivit så mycket träning har nämligen haft besök här hemma. Men igår tog jag igen mig lite då det både blev en powerwalk med Matilda runt Djurgården samt en springtur på 6km efter middagen - riktigt skönt!
Idag blir det basket framåt kvällen ska bli lite spännande då det är första gången som jag tränar under de nya tuffare förutsättningarna. Förrut körde vi träning i 75 minuter men nu har det övergått till 105 minuter däribland fys, kommer bli jobbigare men desto bättre träning!
I morse åt jag en jättegod frukost bestående av:
  • Knäckemacka med skinka, sallad och paprika
  • Naturell yoghurt med kanel, hemmagjord musli och färska jordgubbar
  • The (Grönt Goji Havtorn, kan verkligen rekommendera det!)
En annan sak som jag kan tipsa om gällande efterrätt är frukt med vaniljkesella och såklart kanel ;)
Sist bjuder jag på en bild på mig och Alice ifrån min storasysters studentskiva, tema vatten så vi dränkte oss med kastanjefärg och klädde ut oss till badvakter!
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0