Ut i löparspåren!

Efter lunch åkte jag, Agnes och pappa ut till Hustegaholm på Lidingö för att fota lite och fixa ordning lite saker som jag inte kan berätta om riktigt än! Efter det släppte vi av Agnes och tog en laxmacka och en latte på en uteservering vid gärdet, känna nästan som sommar i det här vädret!

Pappa skulle åka till vårt förråd och hämta lite saker så jag stack ut på en springrunda! Först tänkte jag att det skulle gå superdåligt eftersom jag tappat bort min iPod och verkligen inte kan springa utan den men känns som jag börjar få lite mer löparvana nu så det gick hur bra som helst! Hittade en 4km slinga i "skogen" eller rättare sagt vid östermalms ip som går nästan vid mitt hus så nu har jag en ny favvostig att springa på! Hatar att springa på valhallavägen för där möter man så mycket folk men nu när jag sprang mötte jag bara några få.

Så ut i löparspåren nu när det är så fint väder!



Sprang hela vägen förutom innan bror när jag tog den här bilden! 4 km terräng - check


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0