vän med en hemmafru

Hej hopp!

Dagens träning bestod av tidigare nämnt bodycombat och rodd 2000 meter med Matilda på gymmet! Det var inte vår favorit instruktör :( men av någon anledning hamnade jag jämte honom på bussen imorse! Jag hälsade inte...!

Efter träningen när jag var nyduschad och klar kände jag att jag var hungrig! Perfekt eftersom jag var bjuden hem till Elin på onsdagsmiddag och mys! Så kul att hitta på något i veckorna och jag blev superglad när jag möttes av en glad Elin och dukat bord! Hahah!

Hos Elin bjöds det på fisksoppa á la Smögen (??) och dansktrågbröd med olika pålägg, suuupergott, jag älskar fisk! Hehe har ett smeknamn - firrefish - det kommer däremot av att jag älskar att bada. :)

Efter middagen gick vi en sväng runt kvarteret och sedan värmde vi oss med några koppar te och kollade på halv 8 hos mig. Tack Elin för en mysig kväll!

När jag kom hem hade pappa köpt ett nytt te till mig, Alice the tea lover, så ännu ett plus! Det ska jag prova imorgon :) Blåbärslycka heter det, om jag dricker en kopp till frukost kanske jag blir lycklig hela dagen?



Alitché


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0