30 km avklarade för första gången!

Känns helt sjukt nu i efterhand att vi faktiskt åkte tjejvasan igår! Jag längtar tills jag åker nästa gång då jag förhoppningsvis inte behöver trycka i mig en hel påse halstabletter under loppet.. Ja det var många motgångar i form av bakhalt första milen, en tripp förbi sjukstugan andra milen och absolut ingen röst under hela loppet men ändå så sjukt roligt!! Vi tog oss hela vägen alla tre klassiska brudar och fick dessutom träffa bloggerskorna Katta och Mina som vi följt under hela vår resa till att klara av tjejvasan!

Under loppet stod även Agnes mamma och morfar och hejade på oss och efter loppet fick vi varsin medalj och dalahäst för att vi klarade det! Tack så jätte mycket till Agnes familj för allt stöd, mat, sovrum och skjutsar hit och dit utan er hade vi inte kunnat åka!

Nu sitter jag i soffan och vilar upp.. har nämligen åkt på feber nu också så hoppas jag blir frisk tills Paris på Torsdag, ska göra mig en god middag om jag orkar, är helt slut från loppet och från denna jäkla hosta och halsont! Men men ibland blir man ju sjuk, var iaf jättekul att åka tjejvasan och jag längtar till nästa moment i klassikern! Har jättemånga bilder från i helgen men de får jag lägga upp imorn istället!

// En snuvig matilda

Kommentarer
Postat av: Vivi Ann

Bra gjort, jag hoppades få se dej på TV! Krya på dig

Puss. Mormor

2011-02-27 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0