Aj då - inte en förkylning

img_7927 (MMS)

God morgon! Igår provjobbade jag som sagt, det var verkligen jättekul! Efter en heldag på fiket skyndade jag mig hem, tog en dusch slängde i mig mat och stack sedan till vår kompis Frida för att möta upp resten av gänget. Vi drog sedan på en inflyttningsfest hos en kompis, blev lite småsent men hade iallafall jättekul! Igår kväll fick jag reda på att jag ska jobba idag, denna gång på ett café på Strandvägen så det var bara att ställa klockan och bege sig upp. Vaknade dock av mig själv vid åtta och kunde inte somna om för jag har fått ont i halsen och en förkylning är påväg, inte bra! Så denna vecka kommer nog bli ganska lugn på träningsfronten, för jag vill verkligen inte riskera att inte kunna åka tjejvasan som är på lördag! Ha en bra söndag! /Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0