Bästa uppladdningen!

Nu ligger vi redo i sängen för att få en god sömn innan the big day! Kl 1345 avgick tåget från centralen och den började inte precis bra då nästan hela vagnen blev fylld av vatten (alltså på golvet) då ett element inne på toaletten hade gott sönder. Så där satt vi med fötterna i luften samtidigt som vi försökte äta vår medhavda mat som för övrigt Matilda spillde på sin vita tröja - bra där!

Men men vi överlevde även denna resa och kom till slut fram till Dala-Järna. Vi lagade tacos till middag och åt även äppelkaka, som mormor hade bakat, till efterrätt - satt fint kan vi konstatera! Jag fick även lov att trycka i mig en sån där powergel. Det var inte gott om jag säger så, eller själva smaken var helt ok men dock var koncistensen bland det värsta, helt hårt och geléigt! Bäst för den att det ger resultat i spåren, ska nämligen trycka i mig en till imorgonbitti också!

Men nu är det dags för oss att sova. klockan ringer 0730 imorgon och då är det dags för frukost i form av råggröt sen bär det av mot Oxberg! Vi kommer självklart hålla er uppdaterade både innan och efter starten!

Ska avsluta med en hälsning till min kära syster där hemma i Sthlm, hej Hanna! Försök att inte bränna upp lägenheten och glöm inte bort att ta hand om Molly (Molly mus)!
God natt!!
/Klassiska brudar i form av Agnes

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till nu det kommer gå galant! Huset är för tillfället i behåll och Molly är glad!

2011-02-26 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0