Bromma, Brunch, Brudar

Ja kvällen igår spenderades först hemma hos mig (Matilda) i sällskap med Cissi, Frida och Patrik. Sen åkte vi alla ut till bromma och slutade kvällen återigen hemma hos mig lite för sent med mackor och skratt! Men jag och frida kom ändå upp tidigt och gick iväg hem till henne istället och bjöd Paulina och Cecilia på en storbrunch med fabrique bröd, scrambled eggs, melon, blåbär och massa juice och te! Istället för att gå och träna tog vi en promenad som avslutades med en god latte.

Snart kommer Alice och Agnes hem, ska bli så kul att ni kommer ner till Stockholm igen mina två klassiska brudar, har saknat er!

Nu ska jag ladda upp inför kvällen med lite godis och solsidan, ove <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0