Buy it, use it, break it, fix it

Nu har jag precis kommit hem från min danslektion på Lidingö. Vi dansar till Daft punk "technologic" och det är helt sjukt hur snabbt det går! Men det är samtidigt sjukt roligt, känner bara att jag kommer ha nackspärr imorn från alla snabba rörelser..

Sen fick jag innan dansen reda på en väldigt rolig sak.. imorn får jag nya längdskidor!! Egentligen skulle jag ta mina mammas som precis köpt nya men det blir så jobbigt då om vi ska träna tillsammans nångång och hon måste ta de gama skidorna (som jag körde på innan, som inte är så bra haha) så därför blir det nya för mig med imorn! LYCKA! Trodde aldrig jag skulle bli så glad som för ett par nya längdskidor! Nu är jag grymt taggad att ge mig ut i spåren :) Träning i veckan Alice och Agnes?

Försökte ladda upp filmen när vi dansar men det gick inte :( aja, här har ni oss iaf lite allmänt flummiga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0