Crosstraining

Sho bre,

Idag prick klockan fyra blev jag upphämtad av min kompis Elin och vi gick och tränade Crosstraining på Sats Tulegatan. Det var första gången för mig på det gymmet och det var en positiv överaskning! Det var stort, fräscht och inte så mycket folk.


Crosstrainingen var kul men jobbigt! Passet går ut på att man jobbar intensivt i 30 sekunder på en station, för att sedan dirket byta till nästa. Stationerna har olika fokus, vissa på armar, mage, ben, uthållighet m.m Jag tycker att det var kul eftersom man aldrig hann tröttna på en övning då den bara varade i en halv minut. Ett STORT minus var dock att en svettig gubbe var framför mig under hela passet. Det fullkomligt skvätte och droppade om honom så mycket att det bildades små pölar vid de olika stationerna....eeeuuuwww!!!!


Att träna med Elin är extra kul, hon har aldrig tränat förut men sedan hon skaffat SATS kort så har hon blivit en flitig gäst på gymmet! Så himla duktigt. Vi har bestämt att vi tillsammans ska prova massa olika pass och inte bara de vanliga som jag brukar gå på. Hittils har vi varit på Bodybalance, Bodypump och idag Crosstraining!





Skulle också vilja passa på att Gratta min mamma som fyller år idag! Hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha kul att min mamma hitta in på din blogg innan mig Alice! Vi har ju lovat att vi träningskompisar minst en dag i veckan.. hehe :)

jag trodde det var du som dregglade på alla stationer innan jag märkte att han svettades så det droppa! not hot!

2011-02-10 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0