Dille på springa!

Nu sitter jag här vid  datorn igen haha.. men är så trött på att plugga bokföring och tror faktiskt det har satt sig nu så att jag kan lyckas hyffsat på provet imorn! Har egentligen en franska läxa och en naturkunskaps uppgift men franskan kan jag nog göra på morgonen och naturkunskapen är ganska lugn också.

Blev iaf en springrunda idag så känns skönt att man kom ut lite! Skulle till gymmet från början med Frida men pga min jävliga nackspärr från igår så skulle jag ta en PW vilket slutade i en härlig springrunda istället!

Helt sjukt att jag hatade och då menar jag verkligen HATADE att springa ute när jag gick på hanboll vilket jag gjorde i 10 år innan jag slutade i somras och blev SATSare. Jag kunde knappt springa 3km utan att jag blev så uttråkad att jag inte visste vad jag skulle göra! På planen kunde jag spela en hel match men springa ute, nej det gick bara inte! Nu har jag börjar uppskatta springningen och jag ska försöka komma upp i en mil minst 2ggr/veckan när våren kommer.



Denna runda blev det idag + 50 utfall nere vid entreen (städaren i huset skrattade lite åt mig när jag gjorde det haha) + egna övningar! Självklart pumpades Swedish House Mafia hela vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0