En superhelg!

Idag skulle jag egentligen pluggad hela hela dagen, men efter att jag suttit med matteboken i 4 timmar typ så följde jag med Lisa på danceaerobics! Skulle egentligen på body combat idag men det får jag köra nån annan gång! Danceaerobicsen var rolig som vanligt och jag och Lisa stannade och körde lite ben och mage. Sen har det ikväll blivit te-drickande och solsidan!

Gårkvällen spenderades som Alice berättade först hos Frida och sedan på en inflyttningsfest hos en vän, mycket trevligt! Egentligen tänkte jag köra hemmakväll hela helgen men eftersom jag tog det lugnt i fredags och åkte längd i lördags blev det utgång ändå, som tur var blev det inte allt för sent!

Jag är jättenervös för att bli förskyld nu innan vasan, skulle vara så typiskt. Förut var jag förskyld JÄMT men nu har jag inte varit det på flera månader! Peppar peppar!



Efter längdåkningen blev det pasta med lax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0