F om i fredag

Börjar inte förs en 1200 på fredagar vilket är så skönt! Började dagen med att gå till gymmet, sprang först lite på rullbandet för att sedan köra ett zumba-pass. Första gången för mig men definitivt inte första, måste bara få in rytmen! Zumba är alltså ett pass där man utövar olika sydafrikanska danser så som salsa ect. Efter som passet började 0930 hann jag sedan hem för att duscha och äta frukost. Testa det bovetegröt för första gången och måste medge att jag gillade det!
Eftermiddagen har bestått av lite lite plugg men också en powernap, nu är strax dags för mat och sedan ska jag fika med tjejerna! Blir dock en tidig hemgång för mig då jag ska upp och provjobba imorgonbitti på ett fik och då gäller det att vara pigg!
Adios amigos!
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0