Fame - I'm gonna live forever!

Efter en lång dag fylld med skidåkning ligger vi nu i sängen för att ladda batterierna inför imorgon! Idag blev det nästan 1,5 mil, 5,6 km på förmiddagen och drygt 9 km på eftermiddagen, det kommer nog kännas imorgon kan jag lova!

Efter en dusch kände vi oss fräscha igen och tog då en promenad till min mormor och morfar där det bjöds på semlor, satt riktigt fint må jag säga. Sen blev det middagshandling på Hemköp för att sedan bege oss hem och laga middag samtidigt som det bjöds på afterski här i Grånäs ;). Duktiga som vi är lyckades vi tajma middagen precis lagom till halv åtta hos mig! Det blev risoni med pesto, hallomi, paprika, majs och parmaskinka, supergott! Till efterrätt värmde vi hallon och åt vaniljglass till! Kvällen till ära satte vi på filmen Fame, en besvikelse faktiskt de var inte alls som vi hade tänkt oss.
Nej nu ska vi bege oss till lurbo så att vi orkar med ytligare 1,5 mil imorgon - tjejvasan here we come!
Träffade på några hästar, inte varje dag man gör det!
xoxo Agnes och Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0