Tjejvasan = över

Så skönt att vakna upp i sin egna säng och verkligen få sova ut! Idag blir det en långpromenad följt av massage på eftermiddagen. Fick av mina tjejkompisar en massage på Axelssons Spa när jag fyllde år så nu passar det som handen i handsken att ta denna massage, för stel i kroppen är jag kan man säga efter dessa mil! Kan passa på att ge min syn av tjejvasan. Har aldrig varit så arg tror jag då ingenting ville fungera, men det var nog också den ilskan som gjorde att jag tog mig igenom det hela! Men bäst av allt var ändå känslan efter mål - nu är det över, jag klarade det! Något som jag gillade med tjejvasan var alla trevliga människor ute i spåren som hejade fram varandra. "Nu är det inte långt kvar till mål, nu kör vi!" "Va duktiga vi alla är!" - alltid lika kul med trevliga människor!

Har precis ätit frukost, kokade mig två ägg och la på på fincrisp, till det tog jag ett glas proviva blåbär, kan inte få nog av blåbärssoppa ;)
Ha en bra dag!! :)
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0