I just came yo say hello

Hej hopp!

Idag är det torsdag och det känns som om veckan bara svept förbi!
Vi har mycket i skolan ett stort naturkunskapsprov och en stor kost-inlämning! Det har gått bra och lite träning har det blivit också.

Igår körde jag bodycombat med Elin på SATS stadshagen. Det var superkul och jag längtar redan till nästa gång. Det var första gången jag tränade på det gymmet och det var stort och fräscht! I like :) Dit får vi dra o gymma tjejer ;)

Imorse vaknade jag tidigt efter en mysig filmkväll igår, så jag stack till gymmet och körde lite kondition och styrka. Vi hade håltimme första lektionen så jag tog det lugnt och bastade i en halvtimme. När jag kom hem hade mamma gjort frukost till mig.

Dagens frukost:
2 st knäckebröd med philadelphia, avocado och citronpeppar - sååå gott
Yoghurt
Jucie brämhults citron
En stor kopp te

Känner på mig att det komme bli en bra dag idag!

Kram Alicè (Aliitchee)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0