I know you have missed me

Hello,

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen, har fått flera klagomål och ska försöka att kompensera för det med massor av inlägg i veckan! :D

En liten summering av helgen kan ju passa bra såhär i början av veckan :

FREDAG:
  • Vi hade vår inlämning + muntlig redovisning på engelska på ett projekt vi arbetade med förra veckan
  • Efter skolan jobbade jag hela kvällen
  • Kom hem och åt jättegod pasta och trotsade mig själv genom att vara hemma och ladda inför morgonträning istället för att gå ut med mina vänner. (Mentalträning)
  • Somnade innan klockan 24.00...rekord!
LÖRDAG:
  • Åkte med Pappa och Agnes till Ågesta för att åka längdskidor. Klockan 09.00 var vi i spåret, solen sken och det gick bra att åka. Farten var bra och det var kul. Vi åkte 8 km och var nöjda speciellt med tanke på att det var tidigt på morgonen.
  • Lördag umgicks med kompisar, gick en promenad och hängde med Agnes på eftermiddagen
  • Åt middag på muntergök med Agnes och hennes föräldrar, såå himla gott! Bra namn på resturangen eftersom man verkligen blir glad när man får äta så god mat :)
  • På kvällen mötte vi upp lite kompisar och hade en superbra kväll.
SÖNDAG:
  • Åt brunch på nya Mocco i vasastan och pluggade Företagsekonomi
  • Jobbade till 21.00
  • Kom hem och åt en härlig middag och kollade några avsnitt av Mad Men innan jag somnade som en liten bebis, ;)



Agnes efter vår skidtur i Lördags



Min rätt på muntergök, grillad röding med ratatoullie, sparris, klyftpotatis och bearnaisesås!


KRAM ALICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0