Ingen träning..

Förra veckan var en riktigt bra veckan med inte så mycket plugg och mycket rolig träning!

Måndag: Danspass 90 min
Tisdag: Morgon, 5 km löpning + 1h styrka med Alice och danceaerobics med Lisa på kvällen
Onsdag: VILA
Torsdag: Morgon, 5 km löpning och dancestep med Lisa på kvällen
Fredag: VILA
Lördag: 12 km längdskidor
Söndag: Danceaerobics 60 min

Hann både med kondition och lite styrka! Denna vecka kommer jag dock behöva ta det lite lugnare på träningsfronten.. nästan lite för lugnt! Vi har sjuuukt mycket plugg och sen behöver man ju självklart ladda upp inför vasan! Dock skulle jag tycka det var skönt att springa men känns inte som om jag har nån tid alls! För en gång skull bör jag nog prioritera pluggandet..

Ska bli så skönt när Torsdagen är över! Då har man gjort NO provet och vår feta idrottsinlämning som jag inte börjat på än.. Dessutom så åker vi ju upp på Fredag och sen kör vi tjejvasan på Lördag! Jag är så sjukt taggad! Hoppas verkligen du blir frisk Agnes, ta det lugnt och drick blåbärssoppa!

Det är så bra att vi kan bo hos Agnes under vasaloppet, tågbiljetterna är fixade och min skidutrustning också! Bara några få dagar kvar nu :)



Klassiska brudar samlade!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0