Just my luch

Idag är dagen jag länge har längtat efter! NO-provet är avklarat, kostuppgiften på 13 sidor färdigskriven och inviduella valen valda! Blir Historia B och Engelska C för mig! Får verkligen hoppas att jag inte ångrar mig för har velat och velat mellan att välja Engelska C eller Matte D, älskar båda ämnena men kändes lite tufft att köra båda i trean..

Den här dagen är också så sjukt härlig eftersom jag har packat klart och för att vi åker till Dalarna imorn! På lördag står vi klassiska brudar i spåren, helt sjukt! Känns som det var hur länge sen som helst vi bestämde oss för att göra detta och oj vad många det var som inte trodde på oss, nu ska vi jävlar åka de där tre milen!

Nu är det lite otur att jag har åkt på världens snuva, halsont och hosta PRECIS innan vasan men säger bara att det är just my luck.. har laddad upp med en feting kopp med te så hoppas det blir bättre tills imorn. Fick veta att jag inte har några lektioner imorn så det blir sovmorgon och sen upp och lämna skidor och väska hos Agnes innan vi åker hem till mig och gör mat som ska med på tåget!

Tack tack tack bäste Agnes och din mamma, mormor och morfar för att vi får hjälp med skidor, väskor och boende samt mat och skjuts, denna helg kan inte bli annat än bäst!



På lördag byts lockarna ut mot flätor och högklackat mot skidor!

// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0