Kär

Jag kom precis hem ifrån ett bodycompat pass, så himla kul! Passet hade inslag från boxning och det passar mig perfekt, jag älskar att slåss och sparkas, haha! Det var också massor av steg vilket var bra träning för koordinationen som inte är min starkaste sida. Nu kommer ni hitta mig på alla bodycombat pass som går i framtiden ;)
På passet hade jag på mig en stor oversize tröja - inte det smartaste! Den åkte upp varje gång jag gjorde ett slag eller en spark så jag såg ingenting...nästa gång blir det ett linne!

Jag tränade med Agnes och Elin och jag hoppas att de tyckte att det avr lika kul som jag så att de hänger med nästa gång, eller redan på söndag? :)

När jag kom hem möttes jag av en supergod middag som syster och Paula hade gjort, taack!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag ut o träffa lite kompisar & kolla fotboll. Härligt!



Kram the boxer

Kommentarer
Postat av: Agnes

BodyCompact 1600 Stureplan söndag - bokat!

2011-02-16 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0