Kvällsmys

Ingen träning för mig idag! Istället blev det vila och myskväll med vasa löparen och en kopp te som jag typ knarkar på vintern.. Blev sjukt sugen att gå på bodycombat när jag såg Alice inlägg här så bokade det på söndag klockan 16 på stureplan! Älskar att prova på nya pass! För ett tag sen provade jag dock ett nytt pass som hette core pulse, trodde det var ett pass för bål men det var med en powerplate platta som jag inte alls klarade av att hantera särskilt bra alltså HEMSK träning i 1 h haha det vill jag inte göra om!



Biljetterna är bokade upp till vasan! Eftersom vi inte är 18 än blir det tåget upp på fredag och hem på söndag, på lördag åker vi ju Tjejvasan!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0