Längdåkningslördag!

Igår blev det en ganska så tidig kväll med Fridays och Fightclub med Pappa och min syster! Imorse åkte jag iväg till Bisslinge med mamma och Sören för en runda längdskidor! Fick prova mina nya pjäxor, skidor och löparjacka som funkade super, helt sjukt vilken skillnad det var med bra grejer! Fick inte alls ont i fötterna som jag fick av de förra pjäxorna..

Jag åker fortfarande ganska långsamt, minst 10 personer åkte om mig men efter ett tag när jag lyckades få upp lite fart åkte jag om 2, det var det bästa efter blåbärssoppan på slutet! Nu sitter Tessan här hemma hos mig och vi ska snart få i oss lite lunch. Är riktigt taggad inför tjejvasan nu! Även fast jag absolut inte kommer få nån bra tid kommer jag vara stolt att jag lyckats ta mig de tre milen. Klassiska brudar nu kör vi!

Alice och Agnes, min pappa kan skjutsa oss imorn till Ursvik om ni vill åka lite längd!




Det var sjukt bra väder! Rekommenderar verkligen Bisslinge om man vill åka längd, de har absolut haft de bästa spåren hitills. Ursvik har ju ganska så mycket upp och nedförsbackar men här är det plant så man kan öva tekniken! Idag blev det 12 km, imorn hoppas jag kunna köra en mil också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0