Ledig dag

Vaknade 8 idag utvilad efter en dag i backen! Tog en långfrukost med gröt och varma bär innan jag stack iväg till gymmet. Där blev det 5 km löpning + rodd som blivit min nya favorit! Känner att jag måste bygga upp mina armmuskler inför tjejvasan och rodden är en perfekt uppvärmning innan man kör armstyrka! Efter träningen blev det en tripp till Naked juice bar, godaste tomatsoppan hade dem!

Sen tänkte jag tipsa om två bloggar som gör mig motiverad till att träna och som är det enda två träningsbloggar som jag följer, annars brukar det bara bli att jag kollar runt lite på olika bloggar. Den ena är klassikerbloggen som både jag (Matilda), Agnes och Alice blivit sjukt inspirerad av. Det var efter jag läst ett inlägg skrivit i klassikerbloggen som jag insåg att jag borde våga mig på att springa oftare och nu på bara några månader har jag gått från att vara den som HATADE att springa ute till att älska det, min kondition har blivit så sjukt mycket bättre så tack tack tack så mycket katta och mina för era inlägg!

En annan blogg är idawargs. Förutom att träna på Sats och åka längd dansar jag två gånger i veckan! Jag har därför alltid svårt med vad jag ska äta innan och efter dansen och denna blogg har gjort att jag fått lite koll på mina matvanor. Dessutom är Ida en sjukt duktig dansare som gör att jag vill gå och dansa varje gång jag läser hennes blogg!

Det var allt från mig, nu väntar duschen.




sjukt goda juicer och smoothie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0