Long time no see

img_9568 (MMS)

Ja då börjar denna vecka lida mot sitt slut vilket betyder att det snart är helg!! Alltid lika skönt! Igår, onsdag var som sagt jag och Alice samt Elin på BodyCompact och som jag tidigare har sagt är det ett jätteroligt pass! Man kan ge precis så mycket som man har att ge samt få ut sina aggressioner. Idag tänkte jag träna på morgonen, men det blev inget utav det utan det blev en långpromenad nu på kvällskvisten, älskar att gå! Nu ska jag laga mig middag, tänkte göra en sallad med rökt lax, sparris och lite sånt. Bjuder på en bild i från min lunch i tisdags. Då gjorde jag en omellett som innehöll ägg, keso, ost, paprika och skinka, ett perfekt lunchalternativ :) /Agnes


Kommentarer
Postat av: Libanmonica

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-01-30 @ 08:24:41
URL: http://libanmonica.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0