Lyckorus!

Imorse vaknade jag kvart över fem av ett sms från min kompis Frida.:)Vi skulle träna innan skolan och hon undrade om vi kunde ta det på eftermiddagen istället. Det passade mig perfekt men när jag skulle ta mobilen och svara på hennes sms märkte jag att min arm/axel gått ur led! Eller halvt ur led... fick lite smått panik och började göra några impulsiva rörelser i sängen och vips kände jag hur den hoppade tillbaka! Det var obehagligt och jag hade svårt att somna om efter, men jag är väldigt glad att armen mår bra nu iallafall! I skolan fick jag höra att Agnes varit ute och sprungit och det lät så skönt! Så istället för att gå till gymmet så stack jag ut och sprang en runda jag med. Konditionen fanns till min stora förvåning bevarad och jag lyckades hålla samma tempo rundan igenom. Längtar redan till nästa gång då jag ska springa lite längre och lite snabbare. Har fått höra att jag är en tävlingsmänniska och det stämmer nog. När jag springer "måste" jag alltid göra det lite bättre en gången innan. Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0