Meet my friends.. Ben and Jerry!

Idag har jag varit hemma sängliggande och haft tråkigt så räddningen har varit The Social Network (GRYM film) och mina kära favoriter som ständigt är på besök när jag är sjuk Ben and Jerry! Älskar den glassen, half baked är helt klart den bästa enligt mig. Nu ska jag göra en packningslista inför Paris innan jag går och sussar!

Har glömt min uppladdningssladd till kameran hos min pappa märkte jag idag men håll utkik efter en liten film från vår resa uppe i Dalarna i helgen!



The Social Network, filmen om facebook som jag suttit inne på hela dagen nu när jag varit sjuk!

/ Matilda med träningsverk från iförrgår, så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0