Nedräkning

Kom just hem från ett Danceaerobics pass med Lisa på St:eriksbron! Det var ny koergrafi men även delar från det gamla så det var både kul och sjuuukt jobbigt! Man stannar aldrig och det är en massa snurrar hit och dit, men som sagt sjukt kul!

Efterråt skulle jag egentligen köra styrka med Lisa men hade lovat att hjälpa pappa med maten så det var direkt hem istället. På vägen dit tog det dubbelt så lång tid med bussen så fick inte nån biljett ens till passet men det löste sig som tur var :) Sen påvägen hem väntade jag i bussen på en kvart med den kom ALDRIG så började gå och då kommer ju självklart bussen.. haha det där händer verkligen alltid mig! Inte konstigt att jag alltid är sen..

Nu lyssnar jag på coldplay och ska klockan 9 se den hemliga miljonären och bara ta det lugnt, är klar med den jobbiga labbrapporten som vi har!

Nu är det 11 dagar kvar tills vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0