Nedräkningen har börjat

Nu är vi inne på veckan då vi ska åka tjejvasan. Ser verkligen fram emot det! Men vad jag också ser fram emot är att bli 100% frisk, känner mig fortfarande hängig och har nog lite feber. Så det bästa sättet att ladda upp inför tjejvasan blir för mig att ta det lugnt och vila.
Men under min tid hemma hinner jag iallafall tänkte igenom nog vad jag behöver införskaffa och så inför tjejvasan. Måste skaffa mig en ny fleecetröja och vantar sen måste jag kolla upp allt med vallningen, ska man valla på plats eller göra det här hemma innan man åker upp? Ja det är lite att tänka på, men skönt är det iallafall att man har köpt tågbiljetter, löst allt med boende och körning till och från Mora! Bo kommer vi göra på mitt landställe där jag och Alice var för någon vecka sedan, sen kommer mamma och morfar supporta oss genom att köra oss till Mora ect.
Nej nu ska jag värma mig en kopp med blåbärssoppa och krypa ner framför TV:n och se till att bli helt frisk så att man får de bästa förutsättningarna man kan inför lördagen!
Ha det så bra!
/Agnes

Kommentarer
Postat av: Bertil

You go girl!

2011-02-22 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0