Nya längdskidor!

Efter mycket rapportskrivande i skolan åkte jag hem, drog på mig min nya löparjacka och sprang ut i solen! Sprang längs valhallavägen, gärdet och sedan ner till djurgården tyvärr var det väldigt blåsigt, slaskigt och isigt där så fick kämpa ganska rejält med att ens komma fram! Borde egentligen köpa dubbar till mina springskor..

Det blev iaf en springrunda på 6 km sen så fick jag gå ifrån Pressbyrån på Karlavägen och powerwalka de sista 2 km hem för att det var så isigt, blev även en sväng förbi Fabrique på Odengatan (som helt klart har de godaste surdegsbrödet!!)



Alla mina rundor mäter jag upp på jogg.se, man kan även kolla andras rundor och hitta en ny favorit!

Efter springrundan mötte jag upp Sören så åkte vi till Bromma XXL som verkligen har ALLT när det kommer till frilufsliv, fick ett par nya skidor (tack tack!!) och personalen där skulle även fixa bindningarna, vallning och massa annat. Nu har jag ett par skidor i rätt längd och med rätt spann, nu kommer ju tjejvasan gå hur bra som helst!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0