PEPPAD

Det finns ju ett liv efter Vasaloppet och därför känns det hur bra som helst att jag har bokat tjejvättern nu så att jag är garanterad en plats! Tjejer ni måste också göra det, pronto!!

Efter nästa helg ska jag börja konditionsträna mer, springa och cykla för att komma i bra form till tjejvättern! Kanske ska man börja cykla till skolan? Väntar med det till snön är helt borta!

Det finns många bra saker med att cykla, det är kul, det går fort och det är bra träning. Men det bästa med att cykla måste ju ändå vara att man får ha hjälm på sig! Jag älskar att ha hjälm, det är så snyggt och det framhäver verkligen mitt ansikte. Hurra för hjälmen! Om jag fick skulle jag ha hjälm på mig varje dag, i skolan. Fint. Mycket fint. Ska nog leta efter en ny cool hjälm idag.

Alice


Kommentarer
Postat av: Anton

hahahahahahah!!!! Hurra för cykelhjälm!! Internationella cykelhjälms-dagen är den 14 april!! då ska man ha hjälmen på sig hela dagen!! hoppas vi jobbar då! då kommer du va super fin i kassan med din nya hjälm!! ;)

2011-02-23 @ 23:07:30
Postat av: Alice

Hahaha cykelhjälmsdag - underbart! :)

2011-02-24 @ 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0