Romme Alpin (Matilda)

Klockan 7 imorse gick bussen från Östra Real så jag och frida möttes nybrogatan och knatade iväg med skidor och pjäxor. Det var bra backar och vädret bra till och från! Jag lyckades ramla av sittliften en gång men annars gick det super. Så sjukt glad för mina nya twintips skidor jag fick förra året för det är så stor skillnad från mina gamla, mycket roligare att åka!

Imorn är jag ledig vilket är sjukt skönt, ska sova, dansa och äta lunch med tjejerna! Såg Alice och Agnes inlägg här under och blev lite avundsjuk på dem som får åka längd hela dagarna, ni verkar ha det så sjukt skönt tjejer!


Frida i sitt supersnygga skidställ!


Snowboardåkaren cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0