Sommar efter tjejvasan!

Ätit en god middag som jag gjorde helt själv med lax och rotfrukter och nu sitter jag och kollar på I Am Legend! Är heeelt slut efter en dag full med träning. I morse innan skolan blev det 5 km löpning på löpbandet som var jobbigare än vanligt, fick kämpa hårt för att klara av att springa och inte börja gå de sista två!

Efter skolan drog jag hem och hämtade danskläder innan jag mötte Lisa och körde dancestep! Älskar den klassen men nästa gång tror jag jag hoppar att träna på morgonen.. var helt okoncentrerad! Någon som har en bra tips på vad man ska äta till mellis för att orka med ett till pass?

Imorn har jag en lång sovmorgon som jag ser fram emot sen ska jag dansa till Baksmälla med Femenime Vibe, mitt absoluta favorit danspass!

Nu vidare till filmen! Inte min favoritfilm men den funkar.. Baksmällan däremot är en favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0