runaway

Söndagar är inget som jag går och längtar efter precis, brukar inte hända så mycket då. Vanligtvis brukar jag fika med någon kompis och bara ta det lugnt. Idag har jag gjort precis det och även myst med mamma hemma. Nu ska jag snart iväg och jobba och sedan ska jag hem och titta på solsidan :) perfekt avslutning på veckan!

I veckan ska jag ta mig ut på årets första springtur, jag bara längtar, det ska bli så skönt och jag ser fram emot att hitta tillbaka till springningen som kommit bort lite nu under vintern. Jag är verkligen en periodare när det kommer till att springa. Ibland kan jag springa flera gånger i veckan, långt, snabbt och känna hur jag flyger fram när jag springer, vid de tillfällena springer jag helst utan musik och att gå ut och spinga blir för mig ett sätt att koppla av. Andra perioder (oftast i början av säsongen, när konditionen inte är på topp) måste jag ha musik för att komma framåt och en halvtimmes springning känns som en evighet.

Därför är mitt mål nu att ta mig ut och göra detta till en vana, göra så att springningen blir något jag ser fram emot istället för något jag tycker är jobbigt.

Hoppas ni har haft en bra vecka, nu ser vi till att göra nästa vecka even better!

Och juste, igår var det lördag och jag trivs bäst på fest så jag spenderade min kväll på en tillställning på Braegatan, hade väldigt kul, tyvärr glömde jag kameran hemma men den får följa med en annan gång!



Kram Alice


Kommentarer
Postat av: MarathonMia

Hej! Kul att du var inne och kikade på ming blogg :) Ta med Elin ut på lite löpning - hon ska springa Premiärmilen den 27 mars.



Vi kanske ses uppe i Mora, jag ska heja lite på Tjejvasan innan jag åker Öppet Spår!



Hälsningar Elins mamma med skavsår på tummarna från dagens skidåkning...

2011-02-06 @ 19:44:03
URL: http://marathonmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0