Träning och sjömansbiff

Bloggen har kommit lite åt sidan idag för vi hade sjukt mycket i skolan! Vi har ju projektvecka nu och gör fiktiva företag. Mitt företag importerar sjalar från Indien.. Roligt projekt men ganska så stort!

Sen efter skolan åkte jag hem och åt ett stor mellanmål, måste tipsa om Paulines musli, så sjukt god! Gillar inte söta flingor så de här är perfekta! Kellogs Redberries är också en favorit.

Jag hann även möta upp Lisa på SATS och köra ett träningspass. Vi skulle egentligen gå på dancestep men Robert som håller den var sjuk och det var vikarie så vi kände inte för att gå, fick bli crosstraining, trappträning, mage och ben istället!

Ute nu är det snöstorm och jag hoppas lite av snön stannar tills helgen så vi brudar kan ta en runda i spåren!



Jag och Lisa på Rhodos i somras

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0