Utfall

Hej alla läsare(?)

Imorse ringde klockan strax innan 7 och jag gick upp och klädde på mig träningskläderna. På agendan fanns ett SHAPE pass inbokat och jag gick dit som planerat. Jag tränade tillsammans med min kompis Frida och träningen känns alltid lättare när man är två, speciellt på morgonen.

Igår och idag har jag gjort massor utav utfallssteg och knäböj och det känns verkligen i benen! Hemska trappor som jag nu märker finns överallt! I skolan, i trapphuset i tunnelbanan m.m Men det är bra med lite extra träning! :)

Nu sitter jag på mocco och myser med Agnes samtidigt som det är snökaos på andra sidan fönstret. Hoppas snön ligger kvar till helgen så det blir fina längdspår när vi ska ut och åka. Nu ska jag och plugga lite och dricka min Chailatte gjord på te och skummad soyamjölk (alice favorit nummer 1)





 // Alice


Kommentarer
Postat av: en dedikerad läsare

Bra kört med extra ben pass, det kommer behövas till loppet, som inte är så långt bort! :)



mmm chailatte mycket gott! ;)

2011-02-13 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0