Vampire weekend

Hallå allesammans!
I fredags var jag på "fest" hemma hos en kompis i stan, kom dock hem i hyfsad tid vilket var tur då klockan ringde 0800 dagen där på för då var det dags att sätta på sig sina pjäxor och bege sig till Ågesta för skidåkning i det härligt soliga vädret! Alice skulle komma förbi för att hämta sina skidor så då tänkte jag att jag lika gärna kunde följa med och åka :)
Sen träffade jag Frida för att ta en sväng på stan, sen mötte jag upp Alice och då gick vi hem till mig och tog en PN (powernap), vaknar sedan av att min pappa ringer och smsar mig: "kom till vardagsrummet", höjden på lathet?
Jag, Alice, mamma och pappa gick sedan ut och åt middag på Muntergök, det blev röding för min del - mycket gott!!
Sen på kvällen åkte jag och Alice hem till en kompis till henne, vi hade jättetrevligt sen följde vi med dem ut hade verkligen jätteroligt den kvällen! Vid 2-tiden mötte jag upp min syster på stan för att gå hem tillsammans!
Nu ska jag snart hoppa i mina träningskläder och bege mig till SATS med syrran för att gå på BodyCompact, första gången som jag provar det passet så det ska bli kul, återkommer med en rapportering om hur det var!
Till Alice: rubriken är tillägnad till dig om du fattar vad jag menar ;)
Ha en fortsatt härlig söndag!
//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0