Redo!

Nu ni är det verkligen inte långt kvar, och jag längtar så!! Känner mig äntligen frisk, okej jag är fortfarande förkyld men det som inte dödar härdar!


Idag har jag hunnit med en hel del vilket har varit skönt! Har både varit i skolan, skrivit klart min idrottsuppsats, köpt alla saker inför lördagen och varit på SATS för en en genomgång av ett träningprogram som jag kan göra när jag är där! Berättade för tjejen som hjälpte mig att jag ska cykla tjejvättern och frågade hyr mycket jag bör träna just cykling i veckan. Hon tyckte jag borde köra minst 3 cykelpass i veckan (!) och såklart vanlig fys utöver det, ja vi får se hur det blir med den saken, kan iallafall köra två cykelpass i veckan. Men en sak i taget nu är det tjejvasan som gäller!

Gick in på Alewalds och fick med mig lite saker hem. Köpe en microfleesetröja och valla, tydligen ska denna vara bäst enligt en van skidåkare som jag känner, han brukar köra "öppet spår" två dagar i rad och det enbar i träningssyfte så jag tror han vet vad han pratar om gällande vallan. Sen köpte jag även ett par såndana snabba glasögon. Tydligen var det bra att ha om man han linser vilket jag har. Sen blev det också ett gäng energiprylar. Jag kan väl erkänna att det är rätt lätt att "lura" på mig saker, "en sån här behöver du också, och en sån här osv..". Men men nu är jag iallafall redo inför de tre mil som väntar på lördag!

Energiupplägg:



Fredagkväll: En PreSport
Lördag morgon: En PreSport
Under loppet: En bar och en sportdryck in koncentrerad form

Känns som om jag inte kommer göra så mycket annat än att äta under loppet, ska ju faktiskt hälla i mig en blåbärssoppa och kanske en kanelbulle också! Hehe
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0