XXL

Idag åkte jag, mamma och Sören till Brommas nya frilufsaffär XXL och jäklar vad stor den var! Den hade verkligen allt! Där fick jag ett par nya längdpjäxor så nu kan jag åka med mammas längdskidor istället som är mycket bättre än det jag åkte på innan och en löparjacka (tack tack tack mamma!!).

Så nu Alice och Agnes är vi klassiska brudar på riktigt och kommer matcha varandra snyggt i våra rosa ställ! Jag köpte inte Adidas stället med byxor och jacka eftersom jag redan har ett par springbyxor från craft som jag tänkte åka med, så det blev en rosa från Nike istället! Den kommer att användas flitigt på löparrundorna också!



Löparjacka från Nike 799 :- ni får stå ut med de extremt dåliga bilderna..



Nya pjäxor som satt som en smäck!

// Matilda, missa inte solsidan som börjar nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0