Vilket flyt!

Vansbro-simmet avklarat! Just nu sitter jag (Matilda) kvar i Agnes sommarstuga efter att Agnes och Alice åkt iväg till Båstad! Mitt tåg hem till Stockholm går vid 14 tiden så har inte behövt stressa någonting alls!

Vi hade riktigt tur det vädret igår då det var runt 20 grader i vattnet så det blev inte kallt en enda gång under tiden vi simmade. Min våtdräkt satt bra och det enda som egentligen gick fel var att simglasögonen inte satt som de ska men det var bara att simma på ändå!

Jag hamnade i en senare startgrupp och fick starta en kvart senare än Alice och Agnes, hade lite tur i oturen för det var bara runt 60 pers i min startgrupp! I mål kom jag på 24.06 så slog min tid som jag simmade på när vi övade i bassäng.


Agnes famlilj stod och hejade på oss när vi simmade imål och tog foton också, tack till er alla för att vi fått bo här i Dala-Järna och fått god mat och efterrätt!!
Nu är det Stockholm för mig, och jag är redan sugen att sätta på mig löparskorna i September väntar lidingöloppet på 1 mil! Sista momentet för Klassiska Brudar, herregud vilken rolig resa vi har gjort!


Försökte ladda upp en bild men har inte riktigt fått kläm på hur mac-datorer fungerar med bilder så de får komma lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0