100 km med klassiska brudar!

Bloggen har inte riktigt varit igång kan man säga pågrund av mycket plugg nu innan skolan slutade men också för att det varit så fint väder! Dagen närmade sig till cycklingen och många problem återstod dagen innan det var dags. Vi visste inte hur vi skulle få med cyklarna, jag (Matilda) hade inte någon cykel och vi hade inte tränat på 2 veckor.. I slutändan fungerade dock allt! Jag lånade Alice damcykel, den kära gula citronen som vi kallar den! Vi kunde ta Alice bil och Alice pappa var snäll att köpa ett ställ man kunde ha cyklarna på! Min pappa skjutsade oss vägen till Motala och det bästa av allt, vi alla tre klassiska brudar kom i mål och cyklade 100 km!!

Jag startade 40 minuter senare än Alice och Agnes men lyckades inte komma ikapp de snabba brudarna som cyklade loppet på 4 timmar! Så jäkla bra! Själv kom man i mål på 5, de sista milen bara på vilja, ALLT går nästan om man vill!
Nu har vi ont i rumpan och en jäkla träningsverk men vi har lyckats göra 2 av 4 grenar i vår tjejklassiker!


Mer bilder kommer sen, men kan säga att klassiska brudar aldrig har sett så snabba ut som de gjorde igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0